Det som förblir osagt

Dagen till ära, en charmig alla hjärtans dag-låt som inte låter som alla andra jävla smörande fågelsånger:


MALTE X - ALLA HJÄRTANS DAG

Annars kan jag till er skadeglädje berätta att jag spenderar denna chokladfrossande dag som överumplas av röda rosor utan mina karlar. Den ena befinner sig på ett hotell, antagligen i baren och den andra valde en annan, Jolene. Jolene, Im begging of you please don't take my man, liksom. Skämt åsido. Ovanbeskrivda är mina bästa vänner.

Däremot kastas jag mellan tankar om detta här fenomenet kärlek. Jag har svårt för att bestämma mig om det är en förälskelse eller ej. Jag vill sannerligen inte se honom vandra livets väg hos en annan kvinna. Och någonstans undrar jag om detta kommer att bli det som förblir osagt.


Alldeles nyss dök det upp en liten ruta i skärmen: "Lösning till datorproblem". Okej. Trycker på krysset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0