"Du är en sådan klok hund Nalle, ja det är du"

Dagens funderingar i punktform
  • Härligt när stadsministern med äckligt duktigt pensionsavtal tycker att vi andra dödliga ska köra på tills 75-årsfesten.
  • Peace & Love bjöd på nytt bandsläpp idag och jag är, om min ekonomi tillåter, tvungen att bege mig till borlänge i sommar igen. Turbonegro!
  • Enligt tisdagstradition spenderades kvällen med Alfa, mot alla odds och Leif GW. Leffe är underhållning. Att han gått och skaffat sig en käpp gör det hela så fantastiskt mycket mer roligt. I dagens program stod han till och med upp.
  • På väg för att spendera tisdagen enligt plan åkte jag samma buss som en pratglad tant. Under hela bussfärden på ungefär 15 minuter talade hon med de två jyckar hon hade med sig. Djurnördar alltså.

 

Slutligen vill jag höja näven för allt jag idag kunnat styrka på min mentala to-do-list.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0