Onsdagsledigt

Har haft en äckligt bra onsdag! Vaknade i lilla esset där jag fick kaffe i aikmugg. På min färd hem passerade jag det kontor där min far arbetar och självfallet gick jag förbi och sa hej. Hängde lite där och fick mig en dos av "stolt pappa vill presentera sin dotter".

Efter en välbehövlig omgång mat i mitt slott drog jag mig till Gamla Staden för att premiärhänga vid vattnet med Juliette. Kaffe och kedjerökning i vårsol har varit efterlängtat.
Hälsade på hos Perra innan nästa destination och fick den finaste feedbacken man kan få, tack.

Klockan blev 17 vilket innebar att Simon slutade arbetet. Vi uträttade ärenden och bunkrade sedan upp för tacoskväll.

Sådant här ordbajs må vara tråkigt men jag ville dokumentera denna förtjusande onsdag. Har tänkt mycket på festivalsommaren idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0